Ahad, 26 September 2010

Minyak lintah Tapa

Minyak lintah Tapa (MLT) ini telah ditapakan selama 40 hari 40 malam di dalam kelapa muda hijau mengikut resipi herba, kitab-kitab lama dan warisan khazanah orang-orang melayu dahulukala. Ianya amat sesuai digunakan kepada mereka yang bermasalah dalam hubungan seksual, ingin menambah nikmat dalam persetubuhan dan juga yang memperbaiki senjata sulit atau zakar bagi besar, panjang, tahan lama, menguatkan zakar, mengatasi pancutan mani awal dan melancarkan pancutan air mani.


zakar kuat, jaga zakar,  urut zakar, gambar zakar, hisap zakar, zakar besar, zakar hebat, pam vakum, pam vakum playboy, petua tahan lama, tahan lama, zakar, Gambar zakar, Urut zakar, Petua zakar besar,  Zakar motor, Zakar besar, Gambar lelaki zakar, Bagi kuat ubat zakar, Membesarkan zakar, Hisap zakar, Tegang zakar, Batang zakar, Kuat zakar, Panjang zakar, Buah zakar, Senaman zakar, Melayu zakar, Besarkan zakar, Saiz zakar, Besar panjang zakar, Cara membesarkan zakar, Menguatkan zakar, Aol.com in netscape.net yahoo.in zakar, Memanjangkan zakar, Lelaki melayu zakar, Membesarkan petua zakar, Cara mengurut zakar, Lemah zakar, Urutan zakar, mencari kenalanSeperti yang kita sedia maklum, Minyak lintah diketahui dan diperakui khasiatnya dalam seks. Ada tertulis dalam kitab Rawd at-Tirr karangan Sheikh Nefzawi dan buku petua seks Melayu klasik Permata Yang Hilang karangan Ibnu Yusuf tentang keberkesanan Minyak Lintah Tapa untuk tujuan menguatkan zakar, disamping menjadikannya TEGANG - TEGUH - BESAR - PANJANG


Perihal Lintah

Lintah merupakan sejenis spesis hidupan air yang sudah lama dikenali dan dipergunakan oleh orang Melayu Nusantara sebagai ramuan perubatan khususnya untuk meningkatkan daya seks lelaki.
Menurut Dr. Mahelly seorang pakar perubatan antarabangsa menyatakan bahawa lintah amat berguna untuk perjalanan darah beku bagi tujuan pembedahan. Beliau juga menjelaskan bahawa lintah boelh dibiarkan untuk menghisap darah di mana-mana bahagian tubuh kita bagi tujuan membuang darah kotor dari tubuh manusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan