Rabu, 22 September 2010

PLAYMAX gel

PRODUK - KLIMAX GEL FOR MEN
Merawat Ejakulasi Pra Matang Bagi Suami 
 
CIRI-CIRI PLAYMAX GEL FOR MEN INI ADALAH:
PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN adalah gel penjagaan anggota sulit lelaki. Playmax gel ini mengandungi herba dan vitamin khusus untuk meningkatkan kebersihan dan menambaikan struktur permukaan zakar
 PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN adalah untuk meningkatkan masa bersama isteri supaya suami dan isteri mencapai klimaks bersama, Disamping itu juga playmax ini juga memberi keyakinan yang tinggi kepada suami setiap kali bersama isteri.
Mengapa Playmax gel ini begitu berbeza denga produk-produk pasaran yang lain? Pasti playmax gel ini adalah kelebihan tersendiri..jom lihat ..
Formulasi santifiknya berasaskan kepada herba yang begitu unik di datangkan dari Negara Asia, Brazil dan Africa..
Kandungan playmax gel ini 100% halal , tidak mengandungi lemak khinzir atau sebarang nya..termakan pun tiada masalah.
Kandungan Playmax gel ini jauh atau diharamkan sama sekali mengunakan kandungan gambir atau mana-mana bahagian pokok gambir atau nama santifiknya Uncaria Gambier.
**fakta– Pengunaan Gambir ini sebenarnya digunakan oleh industri barangan kulit sebagai agen pemutih kulit atau mengugurkan bulu dari kulit haiwan dalam penghasilan kulit beg dan sebagainya.**
Playmax gel ini telah melepasi ujian makmal had mikrob ( Microbial Limit Test) & ujian “lead” ( lead test )

Ramuan Playmax Gel

PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN menggunakan beberapa bahan asli yang unik dan terdapat di pelusuk dunia hutan hujan Amazon, Asia dan juga Afrika, antaranya menggabungkan :
Gamat ataupun "Sea Cucumber" juga dikenali sebagai "Hai Shen" dikalangan masyarakat Cina. Gamat digemari di pelusuk Asia Tenggara sebagai makanan eksotik yang mampu mengembalikan tenaga batin lelaki. Gamat juga mengandungi konsentrasii asid eicosapentaenoic (EPA) dan asid decosahexaenoic (DHA) yang berlebihan yang mampu menyumbang kepada kesihatan kardio/saraf darah. Lelaki mempunyai lebih 6000 urat darah halus didalam anggota sulit mereka.
Banglala dikenali sebagai "African Viagra" di benua Afrika dikalangan puak "Xhosa" dan "Zulu". Untuk berkurun lamanya, akar Banglala digunakan sebagai minuman tonik yang mengandungi aphrodisiac untuk meningkatkan prestasi hubungan kelamin suami isteri.
Cantuaba ditemui oleh puak Indian di hutan hujan tropika Amazon sejak seabad lalu. Catuaba dikatakan sumber inspirasi puak Indian sebab banyak lagu yang telah di gubah untuk memuji keajaiban akar Cantuaba yang memiliki kuasa memulihkan pelbagai masalah seksual lelaki. Di Brazil, akar Cantuaba digunakan sebagai herba stimulasi untuk merawat kelemahan sistem saraf urat dan mati pucuk.
Setiap tiup PLAYMAX - KLIMAX GEL FOR MEN boleh digunakan untuk 8 hingga 10 aplikasi secara anggaran.
Picit sedikit gel dihujung jari. Sapukan gel tersebut di kawasan 'frenulum' seperti yang ditunjukkan di gambarajah. Sapukan gel tersebut 10 hingga 15 minit sebelum mengadakan hubungan kelamin.
Jika anda tidak bersunat, dinasihatkan supaya tolak keluar kulit anggota sulit anda sebelum menyapu gel.
Anda tidak perlu membasuh alat kelamin sebelum mengadakan hubungan dengan pasangan anda, tetapi jika anda ingin basuh untuk tujuan kebersihan, basuhlah selepas 10 hingga 15 minit sesudah aplikasi.

1 ulasan: