Rabu, 22 September 2010

Virile For Men

KEKALKAN EREKSI DAN ELAKKAN EJAKULASI PRAMATANG DENGAN PRODUK  YANG TERBUKTI BERKESAN SECARA SAINTIFIK
Zakar lembik, zakar tidak bertenaga, zakar mengecil dan cepat pancut merupakan masalah yang sering melanda golongan lelaki.
Ianya tidak dapat dipisahkan dengan lelaki zaman moden lebih-lebih lagi dengan masalah pencemaran udara, tabiat merokok dan sebagainya.
Sebagai jalan pintas ramai lelaki yang cuba mendapatkan rawatan "tepi jalan" dengan membeli produk kesihatan seksual yang dijual di kaki-kaki lima untuk mengembalikan "kejantanan" mereka dengan segera.
Tanpa mereka ketahui produk yang mereka beli seringkali hanya janji-janji kosong dan tidak berkesan malah lebih teruk lagi ianya merbahaya.  
Memperkenalkan Virile For Men™

Virile For Men merupakan antara krim yang mendapat pengesyoran daripada doktor pakar untuk merawat masalah seksual lelaki.
Virile For Men dicipta khas untuk meningkatkan kemantapan dan prestasi zakar dengan selamat dan berkesan. Virile For Men disahkan mampu untuk;
  • Membesarkan saiz zakar dengan beransur-ansur
  • Merawat ejakulasi pra-matang
  • Memantapkan eraksi dan mengekalkan ketegangan zakar
  • Membantu mengekalkan kesihatan kulit zakar 
Isi Kandungan Virile For Men™ 
Virile For Men dihasilkan melalui ekstrak lemak Periophthalmodon schlosseri pheromone atau ikan belacak dan di adun dengan Epimedium Sagittatum dan Muira Puama yang telah diuji secara klinikal berupaya meningkatkan prestasi dan kemantapan zakar dengan efektif.
 
Periophthalmodon schlosseri ataupun ikan belacak merupakan ikan yang boleh dijumpai di Asia Tenggara termasuk di Malaysia. Ekstrak ikan belacak di kenal pasti melalui kajian berupaya untuk melancarkan pengaliran darah dan mampu meningkatkan prestasi seksual. Ikan belacak juga berupaya membantu mengembangkan otot zakar.  
 
Epimedium Sagittatum merupakan sejenis tumbuhan yang banyak terdapat di Asia dan kawasan maditeranian. Dikenali sebagai horny goat weed ianya banyak digunakan untuk membaikpulih hormon dan seterusnya membantu memberi tenaga dan prestasi seksual. Ianya juga digunakan sebagai tonik untuk memulihkan masalah mati pucuk. 
 
Muira Puama merupakan sejenis pokok kecil yang hanya boleh didapati di belantara Amazon di Brazil. Membesar sehingga 5 meter tinggi tumbuhan ini berupaya meningkatkan prestasi seksual dan membantu golongan lelaki yang mengalami maslah ejakulasi pramatang.

Bagaimana Virile For Men™ Berfungsi

Krim Virile For Men adalah krim zakar yang diadun dengan kandungan rahsia yang dapat membantu mereka yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang, memberi ketegangan zakar yang luar biasa dan membesarkan zakar anda secara beransur-ansur.
Zakar mempunyai lebih daripada 6000 saraf halus. Krim Virile For Men akan meresap jauh kedalam zakar dan memperkuatkan saraf tersebut yang membekalkan darah pada Corpora Cavernosa (otot zakar).
Corpora Cavernosa merupakan tisu erektil yang bertanggungjawab menghasilkan ereksi dan orgasm. Melalui penggunaan kerap krim virile for men dapat menstimulasi zakar agar mendapatkan ketegangan maksimum dan tahan lebih lama. 
Mereka yang menggunakan Krim Virile For Men berterusan selama tiga bulan akan melihat peningkatan drastik pada prestasi seksual mereka.
Anda akan mendapati zakar anda akan menegang dengan lebih padat, tahan lebih lama dan peningkatan yang ketara pada saiz zakar anda setelah menggunakan virile for men.
Krim Virile For Men juga akan membuatkan anda dapat mengawal ejakulasi dengan mudah sekaligus dapat memuaskan pasangan dengan baik.

Virile For Men™ Disyorkan Oleh Doktor Ismail Tambi
"Krim Virile For Men dilihat mampu membantu menjadikan kulit zakar lebih sihat dan responsif, serta memberikan nutrient kepada struktur tisu zakar. Golongan lelaki yang mengalami masalah ejakulasi pramatang akan mendapat daya kawalan yang lebih baik selepas menggunakan virile for men dan mereka yang tidak dapat menegang dengan baik akan dapat mengalami daya eraksi yang lebih mantap." - Dr. Ismail Tambi
Dr. Ismail Tambi merupakan seorang pakar sakit tuan yang banyak membuat kajian berkenaan masalah seksual lelaki.
Melalui beberapa artikel yang ditulisnya di akhbar harian metro Dr. Ismail beberapa kali mengesyorkan pembaca yang ingin menjaga kesihatan zakar dan meningkatkan prestasi zakar supaya menggunakan krim virile for men.
Krim virile for men juga halal dan di daftarkan dengan kementerian kesihatan Malaysia. Nombor pendaftaran produk ini adalah MAL0712641K. 

Dengarkan Apa Yang Mereka Nikmati Setelah Menggunakan Virile For Men™

"Saya mengalami masalah zakar lembik dan ianya membuatkan saya rasa rendah diri apabila bersama isteri. Isteri saya juga sering mengadu kepada saya bahawa dia tidak puas apabila bersama. Terima kasih kepada Virile For Men kini zakar saya dapat mengalami ereksi sepenuhnya." - Javinder Singh
"Setelah menggunakan Virile For Men saya mendapati zakar saya lebih mantap dan saya mula mengalami eraksi yang lebih padat" - Ali Safuan
"Virile For Men telah membantu saya dalam hubungan seksual. Sebelum ini saya sukar mengalami ereksi tetapi setelah mencuba Virile For Men saya dapat merasakan perubahan pada zakar saya. Ia menjadi lebih keras dan mantap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan